środa, 31 marca 2010

Słowo wstępne

Pomysł na taki blog wpadł mi do głowy już jakiś czas temu. Znany wszystkim serwis Allegro "przekopywałam" nie raz i nierzadko udawało mi się znaleźć prawdziwą perełkę. Pomyślałam sobie, że warto byłoby szukać nie tylko dla siebie, ale i dla innych. Nikt z nas przecież nie jest w stanie przejrzeć całych zasobów Allegro, choćby tylko z kategorii moda i tym samym wiele okazji przechodzi nam koło nosa, a szkoda. Tak więc od dziś, w tym miejscu będziecie mogli znaleźć wyszukane przeze mnie wyjątkowe przedmioty - głównie odzież, obuwie, akcesoria i biżuterię, które Wam polecam, a co Wy już z tym dalej zrobicie, mnie nic do tego.

Żeby była jasność, nie biorę odpowiedzialności za uczciwość sprzedających, czy zgodność zakupionego przedmiotu z tym widocznym na zdjęciu. Nie mam też żadnych praw do prezentowanych na tym blogu zdjęć przedmiotów. Są one właśnością sprzedających, ale ponieważ ten blog będzie reklamą ich produktów, mam nadzieję, że nie będa mieli nic przeciwko temu, że zdjęcia się tu pojawią. Oczywiście, jeśli ktoś wyrazi swój sprzeciw, zdjęcie usunę. Za każdym razem, gdy będę Wam polecać dany przedmiot, umieszczę link do aukcji, jak i profilu sprzedającego. Będę tu umieszczać aukcje świeże, które rozpoczęły się nie dawniej niż 24 godziny temu.

Żeby nie przedłużać, kończę ten post i wrzucam kilka pierwszych okazji. Jeśli macie jakieś pytania, odpowiem drogą mailową weber.karolina@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz